Mutlu olmaya çalış. Ne zaman mutlu olacaksın? Okulun bittiğinde mi? İşe girdiğinde mi? Mutluluğu bekleme ve erteleme.

28 Aralık 2010 Salı

Kendi takını kendin yap :)

Merhaba
Boncuk ve takı malzemeleri satan dükkanlara girdiğimde kendimi resmen kaybediyorum ... Dükkana girdiğimde kafamda tasarladığım bir şey yokken çıktığımda bir sürü fikir geliyor aklıma... Renklerin uyumuna göre ve zevkime göre malzemeleri alıyorum ve işin en zevkli kısmına geçiyorum .... :) Çocukluğumdan beri el işlerine yatkınlığım vardır. Ortaokul zamanlarımda deriler çok modaydı o zamanda derileri kullanarak takılar ve bileklikler yapıyordum bu sıralarda zincir kullanarak yapıyorum:) Sevdikleriniz için de çok şık ve değerli bir armağan oluyor benden söylemesi .)




Turbo Dreams'in takılarını yaparken!

Malzemeler :)


Bilekliğin ucuna minik bir melek ve tura kondurdum :)


Kelebekli olan her şey güzeldir, tıpkı gökkuşaklı, yıldızlı ve balonlu olan her şey gibi :)
Bende görünce dayanamadım hemen aldım ve kendime kolye yaptım yanına da takım olsun diye bir bileklik, ucuna da minik bir melek ve para koydum :)


Daha sonra başka yaptıklarımdan da ekleyeceğim :) Şimdilik bir fikriniz olsun istedim.
Malzemeler : İzmir ( Tarihi Kemeraltı Çarşısı - Konak)



Genelde doğal taş kullanmayı seviyorum hem daha şık ve kaliteli duruyor hem de enerjileri bana ve sevdiklerime iyi geliyor... :)

5 yorum:

  1. yaratcılığın bin bir çeşit gösterimi var neye lanse edersen et bu kabiliyeti ,varsa asla gözden kaçmaz.. Güzel bir stres atma yöntemi. Bu aralar incik, boncuk ,tasarım vs. çok gözde.Herkeste böyle bir heves var ama kiminin ki çocukluktan gelme ve kalıcı mesela ben:)

    Bir pulu bir boncuğu bin altın takıya tercih ederim:)

    YanıtlaSil
  2. zey0zey teşekkür ederim...

    amak-ı hayal sana da sonuna kadar katılıyorum .. aynen benimki de öyle çocukluktan gelen bir el becerisi..Müthiş keyif alıyorum böyle şeylerle ilgilenirken ve deşarj oluyorum... Terazi burcunun da özelliği hatta burcumu epey yansıtıyorum galiba :)

    YanıtlaSil
  3. Takılar çok güzel görünüyor fakat daha iyi sonuç almak istiyorsan aksesuarların içinde kaybolacağı zeminler seçmemeye dikkat et; benim görüşüm :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. evet katılıyorum sana bende farkettim onu :) hatta bugün buldum daha önceden çekilmiş olan fotoları onları da ekleyeceğim :) teşekkür ederim yorumun için.)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil