Mutlu olmaya çalış. Ne zaman mutlu olacaksın? Okulun bittiğinde mi? İşe girdiğinde mi? Mutluluğu bekleme ve erteleme.

4 Ocak 2011 Salı

Ne Finaller Mi Başlıyor!

Final dönemi başlayan tüm arkadaşlarıma, eşime, dostuma başarılar diliyorum... Uykusuz geceler, bitmeyen yemek yeme istekleri.. Canım değişik bişiler yemek istiyor ile başlayıp of ya ben yatıyorum zaten son güne kaldı hiç bir şey anlamıyorum , yarın erken kalkar bakarım gibi cümlelerle devam eden yoğun bir maratona girdik ...


Çalışma esnasında yaptıklarımızı biraz mercek altına alsak :


- Mesela normalde yemedeğimiz şeyleri ders çalışırken sırf zaman geçsin diye kalkıp saatlerce hazırlamak ve bi anda severek yemeğe başlamak... Örn: normalde portakal pek yemem çünkü soymaya üşenirim dün 2 portakal yedim yetmedi birde mandalinaaa :)) O da yetmedi gittim çay demledim ya 1 bardak içmek için :) yanında yediklerimi hiç yazmayayım zaten ben düşününce höh be kızım amma yemişsin dedim kendi kendime birde siz üzerime gelmeyin :)

- Sonra gayet dinçken birden derse oturma zamanı geldiğinde bir halsizlik, baş dönmesi , baş ağrısı gibi semptomlar görülür. Oysa ki o ana kadar gayet enerjik ve neşeliydim(diniz) :))

- Derse oturmadan önce saat belirlenir ya hani işte yok buçukta yok çeyrek geçe başlayacağım diye, ee sonrasında ne olur ?? Tabiki de bu zamana kadar hiç izlemediğiniz ya da hiç sevmedğiniz dizinin tekrarını görürsünüz ve oturup izlemeye başlarsınız.. Bir anda konusu o kadar çekici gelir ki derse başlama saatini uzattıkça uzatırsınız. Hatta yetmez notları falanda yanınıza alırsınız elinizde tutarsınız hani çalışmaya başlamış havası verip kendinizi kandırmak için ... Arka sokaklar dizisinin reytingleri belkide bu yüzden hala devam ediyor olabilir ne dersiniz? :):)

- Birde pc ye kitlenmek vardır ki, şu an o aşamadayım ben :) yani sınavların var be kızım ne işin var senin blog da , facebookta ama yok olmaz :) Ne canım bir tane sınav yüzünden hayata mı küsücem , blogumu boynu bükük mü bırakıcam .... =)

Yaşasın rengarenk kalemler....

Neyse fazla uzatmayayım hepimizin sınavları var :) bakın saat 1o geçiyor 5 dakika sonra herkes dersinin başınaaaa ! =)


Hepimize başarılar ... İyilik Melekleri hepimize biraz güzellik yapsınlar da çözümleri fısıldasınlar kulağımıza .)

Bön bön bakmak işe yaramaz! Ne biliyorsan yazacaksın , boş bırakmaktansa :):)




Aman kopya falan çekmeyin finaldir başınız yanmasın :):)


5 yorum:

  1. harikaa çok doğru :)

    YanıtlaSil
  2. Dersler,finaller biter,okul biter,mezun olunur,sonra iş stresi başlar,insan hayatı hep bir koşuşturmaca.Aslında zevkli yanı da bu.Bazen sıkılıp,bunalırız hatta isyan ederiz sonra 2-3 sene sonra mesela gülüp geçeriz neleri dert etmişim deriz.

    YanıtlaSil
  3. aynı durumdayım sanırım 1836 kilo olucam ve yemek yemekten ölücemmmmm:)bu arada ben deniz deniz:)

    YanıtlaSil
  4. denizz anladım senin olduğunu 1836 yazınca :):):)

    off çekmekle biter mi bu hayat yolu bu dertler... :/ kendimi ders dışında başka şeylere verdim oyalanıyorum

    YanıtlaSil
  5. eveeeet bende aynen o durumlardayim :( hic sevmem ders calishmasini :(

    YanıtlaSil