Mutlu olmaya çalış. Ne zaman mutlu olacaksın? Okulun bittiğinde mi? İşe girdiğinde mi? Mutluluğu bekleme ve erteleme.

9 Ağustos 2011 Salı

Günün Kombinleri:)


Selaaam :)

Şuanda içinden kikir kikir gülmek geliyor neden bilmiyorum . bilmem belki de biliyorumdur :P

neyse neyse günün kombinlerini sizle paylaşmak istiyorum :) Bakalım sizler de beğenecek ve keşke bunlar benim olsaydı diyecek misiniz benim dediğim gibi:)

ve unutmayın bugün salı sallanır ;)

Öptüüm Jellybellybonlaaaaar....

Bu arada biara kendi takılarımı sizinle paylaşacağım onlar benim canlarım :) Biliyorum birçoğunuz için de öyledir ... Beklemede kalın çünkü ben sizi ve burayı çok seviyorum :)











4 yorum:

  1. çok süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Gulmek en guzel seyyy ya :) bu arada sevdiiim!

    YanıtlaSil
  3. blogunu yeni keşfettim çok hoşuma gitti takipteyim!benimkinede göz atıp, takip edersen beni çook mutlu edersin :)

    http://oezlemvrl.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. 60'larda yaşasak hiç şikayet etmezdik sanırım. Kurdelalar, danteller, fiyonklar ve pastel tonları.

    YanıtlaSil