Mutlu olmaya çalış. Ne zaman mutlu olacaksın? Okulun bittiğinde mi? İşe girdiğinde mi? Mutluluğu bekleme ve erteleme.

6 Ocak 2011 Perşembe

Turbo Dreams'in Modası =)


Bugün biraz canım sıkkındı nedenini bilmediğim bir durgunluk vardı tüm bedenimde ve ruhumda... Finallerin sıkıntısının dışında.. Eve gelip biraz uyumayı planlıyordum ki otobüsten indiğimde sokağımızın başındaki Lcw mağazası gözüme takıldı bir girip baksam belki hoş bir kemer bulabilirm diye düşündüm :) Hazır indirimdeyken belki keyfimi yerine getirecek bir şeyler alabilirdim ...

Hehe çok temiz kalpliymişimki girdiğim gibi çok tatlı 2 adet kemerle karşılaştım üstelikte fiatları da çok iyiydi sadece 3.90 :) E durur muyum durmadım tabi hemen aldım 2 tane tam kasaya giderken de çok şeker bir bluz buldum.

Kendim için ve sizler için kombinledim o da yetmedi eskilerden de bir kaç kombin yaptım bakalım beğenecek misiniz?
Babetleri de ev ayakkabısı olarak almıştım gene LCW'den 20 tl civarındaydı sanırım :)

Gül kurusu rengindeki etek MANGO'dan 4.99tl ye :)

Sevimli bluzu bugün aldım LCW'den 10tl ...


Boğazlı ince kazak MANGO 24tl ( Fashion night out günü almıştım)
İnce kemere bayılarak aldım bugün LCW'den 3.99tl =)


Çanta Vintage (30 yıllık)


Yaz gelsin renklenelim ama yaaa:)



Sanırım Turbo Dreams yazı çok özlemiş :)

Bayılarak taktığım gözlüğüm, çerçeveleri renklidir. Canım dostumdan hediye, :) Maalesef Türkiye'ye satışları yok o markanın :(

Renkli T-shirt Şirinyer Pazarından (3tl falandı sanırım )
Kemerim nasıl ama ? Bugün aldım onu da 3.99tl



Turbo Dreams in Modasını takip edin, keyiflenin :)....

8 yorum:

  1. Kesinlikle moda fotoğrafçılığı işine girmelisin.Bu nasıl bir yetenek?

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) düşünmüyor değilim ;)

    YanıtlaSil
  3. 9.fotodaki fotoğraf makinesi beni benden aldı.Tam benim tarzım.O benim olmalııı....:D

    YanıtlaSil
  4. sevgili anonim yorum yazarım :) ondan 1 tane daha var neredeyse 40 yıllık kendileri.. benim göz bebeklerim :)

    YanıtlaSil
  5. ilk kombin çok şirinmiş :)

    YanıtlaSil
  6. çalışıo mu bari:D

    YanıtlaSil
  7. aman aman aman hepsi birbirinden güzel birbirinden harika sen de harikasın fikirlerinde harika yaptıklarında harika:)

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim rebeltakipte:) ... özgecim biz harikayız:P

    YanıtlaSil