Mutlu olmaya çalış. Ne zaman mutlu olacaksın? Okulun bittiğinde mi? İşe girdiğinde mi? Mutluluğu bekleme ve erteleme.

29 Aralık 2010 Çarşamba

El Yapımı Sürpriz Hediye =)

Eee yeni bir yıl geliyor yılbaşı çekilişi yapmadan olmaz değil mi:) Minik beyaz kağıdı çektim ve amanın o da ne bir erkek ismi :):) ne alınır ki şimdi ya ? uf ne yapacağım ben diye düşünmeye başlamam çok zaman almadı...

Klasik bir hediye almak istemiyordum, keyifli ve eğlenceli olsun derken aklıma bir fikir geldi :) Hediyenin erkeği kızı olmaz dedim ve işe koyuldum. Hediye alacağım arkadaşım kız arkadaşından yeni ayrılmıştı ve son zamanlarda pek keyifsizdi ben de onu keyiflendirecek bir şeyler olsun istedim ...İnsanları mutlu etmek gerçekten çok güzel, yüzlerinde minik bir tebessüm yaratmak bile o günün iyi geçmesine neden olabiliyor...Son zamanlarda çok düşünüyorum , bu yersiz kıskançlık, çekememezlikler ne kadar da Boş... Herkes yanındakini görebilse bir şeyler için çabalayabilse eminim dünya daha yaşanılası bir hal alır.... Mutlu olmak ya da mutlu etmek için her zaman çok pahalı, lüks ya da ulaşılması güç şeylere ihtiyaç yoktur değil mi(?) Bazen masanızda bulduğunuz minik bir not ya da bir çikolata bile yeterli olabiliyor serotonin salgılanmasına... Neyse çok duygusala bağlamak istemiyorum . Bu gün üzücü bir haber aldım da bu hüzün oradan geliyor:( Bakın ben minik bir sürpriz hediye kutusu düşündüm. İçine de rengarenk bonibonlar , jelyybonlar koydum. Şıpsevdi sakızı (Love is... diye başlayan o harika manileri yok mu bayılıyorum) ve çikolatasız olmazdı tabi =)



Sevimli kuklanın birde sevimli şapkası var ucundaki boncuğu da saklanırken onu ele veriyor çıkardığı sesle :):)
Sevimli kuklaya bayıldım..... Altındaki sopayı çektiğinizde saklanıyor =)
Sevimli kutu ev arkadaşımın eseri ... yapımının da fotoğraflarını daha sonra ekleyeceğim :) Ellerine sağlık şekerim .)


KUTU YAPIMI

Genelde kendi yaptığım takıları da el yapımı kutulur ile hediye etmeyi seviyorum. Tamamen size ait bir hediye oluyor .

Renkli karton = 1TL
Yapıştırıcı = 3TL
Renkli Kurdele = 2TL

El yapımı bir kutu ile armağan edilen sevimli bir hediye paha biçilemez !







Son olarak;
Renkli Mutluluk Balonları etrafımızı sarsın ve tüm olumsuzluklardan, kötülüklerden bizi korusun ... Yeni Yılınız Kutlu Olsun =) Hoş Gel 2011 \o/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder