Mutlu olmaya çalış. Ne zaman mutlu olacaksın? Okulun bittiğinde mi? İşe girdiğinde mi? Mutluluğu bekleme ve erteleme.

4 Şubat 2011 Cuma

D&R 'da MODA

Herkese Merhaba \0/

Bugün bulutların üzerindeydim ve inanın hiç inmek istemedim ... Gökyüzünü kaplayan gri bulutların ardında masmavi bir gökyüzü ve içinizi ısıtacak kadar sıcak bir güneşin olduğunu görmek, bilmek insana huzur veriyor ... Ne olursa olsun grinin ardındaki maviliği unutmamak lazım, kasvetli havalarda da zorlu geçen günlerde de... .)

Dün D&R'daydım ve moda ile ilgili harika kitaplar hatta ansiklopediler gördüm =) Çizimler, ünlü modacıların tanıtımı ve tabi ki Coco Chanel... Bir süre kendilerinden kendimi alamadım =) Eminim modayla ve çizimle yakından ilgilenenlerin haberi vardır ama olmayanlar için duyurayım istedim Harikaaaalaaaar...


E Turbo Dreams durur mu durmaz tabi fotoğraflar çektim bakınız...
İnanın moda tasarımı okuyasım geldi(ama artık biraz geç :(:(), nerdeyse orada bir eskiz çalışması yapacaktım:) fena ilham geldi:)


hehe açılışı benim ellerimle yaptım :) çok sevdiğim eldivenlerim ve yüzüğüm ve tabi ki ojem :)



Poz vermenin de bir adabı var yani bilmek gerek :):)




AAOO Burda Kim var ? :)


Renkler ve çizimler muhteşem, mutlaka inceleyin derim



Burada pek belli olmuyor ama sayfalar pembe renklii :):) Pembe tutkunlarına duyurulur.)











COCO CHANEL'den Kareler



Muhteşem Parfümü



Yine COCO CHANEL'den bir kare, kendi not aldığı defterinden :)




aaa ne düşünüyorsun böylee =)


Şapkalar, çantalar eldivenler... ama bunlar harika





VİVİENNE WESTWOOD daha ne diyim ki:)





Siyah çerçevelerin ardından bakan modanın dev adamı KARL LAGERFELD



COCO -COCO




Sonra dedim ki kendi kendimee düşünme bu kadar düşünmeee :)


Sevgilerimle

Rengarenk, mutluluk balonları etrafınızı sarsın , kötülüklerden ve kötü niyetlerden sizi korusuun

Hoş kalın pozitif kalın .)

3 yorum:

  1. Moda okumak için asla geç değil.İstemen yeterli bence.Ayrıca yeteneklisin de,kafana koyarsan yaparsın sen.Bu arada fotolar çok şık.

    YanıtlaSil
  2. harika çizimler.
    :)
    çok cicibir bloğun var.
    çok sıcak şeker <3

    YanıtlaSil
  3. Baggio : Teşekkür ederim bana verdiğin destek için :) şimdilik bu şekilde ilgileneyim kimbilir ilerde belki bir güün :)

    Blush : yorumun ve blogumla ilgili güzel sözlerin için teşekkür ederim.. Ben de senin blogunu çok sevdim çok şık fotoğrafların ve yazıların var ...

    Keyifli okumalar herkeseeeee :9

    YanıtlaSil