Mutlu olmaya çalış. Ne zaman mutlu olacaksın? Okulun bittiğinde mi? İşe girdiğinde mi? Mutluluğu bekleme ve erteleme.

23 Şubat 2011 Çarşamba

Senin Rengin Hangisi

Herkese rengarenk bir Merhaba

Odama çekildim biraz keyif yapıyorum :) Aslında başka yapmam gereken işlerim var ama biraz kaytarmaktan bir şey çıkmaz :) Biraz ama !

Harika bir müzik dinliyorum 0(-_-)0 ve farkında olmadan yosun salınımı hareketine geçmişim bile =) Başlıktan da biraz belli oluyor sanırım , hepimiz birer renk değil miyiz yer yüzünde... Kimimiz ana renkleri üstlenmişiz kimilerimiz ise biraz ondan biraz bundan :)

yeri geliyor cap canlı kırmızıya bürünüyor yeri geliyor dingin bir maviliğe süzülüyoruz...

Renkler hayatımızın vazgeçilmezleri... Her ne kadar siyah- beyaz fotoğraflara ayrı bir ilgi duysam da hayat o şekilde pek çekilmezdi herhalde ne dersiniz?

Burası benim mekanım soruları ben sorarım gibi bir tavır takınmayacağım :) önce kendi rengimi sordum baktım karar veremedim ... Gökkuşağının her rengiyim aslında, yakınlarım bilirler gökkuşağına da ayrı bir ilgim, sevgim vardır :):)

Ben Rengarengim Ya SEN =) Yorumlarınızı bekliyoruuuuuuum \0/

:)


KIRMIZI : Bu renk canlılık ve dinamizmle ilgili bir renktir. Mutluluğu temsil eder. Kırmızı renk, fiziksel olarak; ataklığı, canlılığı ve duygusal bağlamda; bir işi sonuna kadar götüren azmi ve kararlılığı gösterir.



MOR : Eskiden beri ihtişam ve lüksün son basamağı olarak düşünülür. Tarih , yüksek sınıfların, saray mensuplarının daima morla bezendiklerini kaydeder. Nevrotik duyguları açığa çıkardığından, insanların bilinçaltını korkuttuğu saptanmıştır.



SARI : Sarı zeka , incelik ve pratiklikle ilgilidir. Toplumsal yaşamı ve birlikte çalışmayı yansıtan bir anlamı vardır. Geçiciliğin ve dikkat çekiciliğin sembolüdür. Dikkat çekiciliğinden dolayı dünyada taksiler sarıdır. Sarı ayrıca hüzün ve özlemin rengidir. Sonbaharın tüm hüzünlü güzelliğinde onun her rengini izlemek mümkündür.




MAVİ : Vücudumuzda boğaz bölgesini yansıtan bir renktir. Mavi renk gökyüzünün ve geniş ufukların, denizin simgesidir. Sınırsızlığı ve uzak bakışlılığı simgeler. Huzuru temsil eder ve sakinleştirir. Araplar mavinin kan akışını yavaşlattığına inanır, nazar boncuğu o yüzden mavidir. Batıda intiharları azaltmak için köprü ayaklarını maviye boyarlar. Duvarları mavi olan okullarda çocukların daha az yaramazlık yaptığı saptanmıştır.


PEMBE : Uyum ,neşe , şirinliğin ve sevginin simgesi. Rahat hissettiren ve dinlendiren bir renktir. Bu yüzden bazı büyük mağazalar tezgahtarlarına pembe üniforma giydirir ki, müşteriler kendilerini rahat hissetsin diye. Pembe aynı zamanda çocuk rengidir.


YEŞİL : Duygusal olarak bizi en çok etkileyen bir organımız olan kalp organının , bu rengin yaydığı enerji alanında olduğu düşünülür. Doğanın ve baharın rengidir. Güven veren renktir. O yüzden bankaların logolarında hakim renktir. Yeşil yaratıcılığı körükler. Bu yüzden büyük lokanta mutfaklarında yeşil tercih edilir. Hastanelerde de yeşil rahatlatıcı özelliği nedeniyle kullanılır. Yeşil alanda insanların daha az mide rahatsızlığı çektiği saptanmıştır.


Herkese Renkli, Keyifli , Huzur Dolu Günler Diliyorum

Mutlu Kalın :) Turbo Dreams

11 yorum:

  1. benim için de karar vermek zor sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. tatlım gördüğüm en renkli insanlardan birisin hiç kaybetme bu renkliliğini öptüm çok:)

    YanıtlaSil
  3. çok şeker bi yazı olmuş şekerim:) ama bende karar veremedim hem mor hem mavi hem pembeyi severim ben e yeşilide unutmamak lazım benimde renklerim bunlar:)

    YanıtlaSil
  4. Benim rengim kesinlikle mavi..
    Renkler hakkında güzel güzel bilgiler öğrendik sayende.Keşke her yer rengarenk olsa,resmi binalar,konsolosluklar,tüm sıkıcı yerler.

    YanıtlaSil
  5. yeşilim sanırım..ama bazen kırmızı bazen lacivelt bende "gök"kuşagını seviyorum :))

    YanıtlaSil
  6. pembe mor yeşil kırmızı hepsi benim olsunnn ^^

    YanıtlaSil
  7. Vay anasını diyorum sayın seyirciler! :) Benim rengim kesinlikle mavi!

    YanıtlaSil
  8. renkler o kadar güzel ki hepsi olamıyomuyuz?
    http://cidaak.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. siyah bir renk olmasa da benim rengim
    siyah =)
    herseyle, herseyde, heryerde cok güzel =)

    YanıtlaSil