Mutlu olmaya çalış. Ne zaman mutlu olacaksın? Okulun bittiğinde mi? İşe girdiğinde mi? Mutluluğu bekleme ve erteleme.

31 Mart 2011 Perşembe

Bu Yüzükler Bambaşka:) Dikkat Acıktırabilir!

Herkese Merhaba...

Umarım görüşmeyeli her şey yolundadır... Bu sıralar biraz kendimle meşgul olduğum için çevremi ve bloğumu boşlamış gibi görünebilirim ama tam manasıyla böyle değil... İlerleyen zamanlarda bunu kanıtlayacağım da söz =)

Şimdi gelelim yüzüklerimize.... Ben yüzük hastasıyım bir gün kendiminkilerini de yayınlayabilirim. Çektiğim fotoğraflar var artık bi ara yayınlarım onlarıda:) Ama şimdilik enfes yüzükler buldum sizler ve kendim için... Türkiye'de nerede bulabiliriz ya da henüz bulabilir miyiz bilemiyorum ama ben bunlara aşık oldum nerdeyse =)

Takılarda da bu yıl sıradışılık ön planda buyrun bakalım hanımlar =)

Baştan söyliyeyim Dondurmalı sufleli yüzüğe bayıldım ve canım dondurmalı sufle çekti böhüü:(

Sıradışı, bir o kadar eğlenceli, sahici mi sahici harika yüzükleeeeer

Yorumlarınızı keyifle bekliyor olacağım o -_-o














Acıktım ama iyice:)




















Bu da harika :)






Beni benden aldı :)






Hepinize eğlenceli, keyifli, bol enerjili günler diliyorum...

Bahar yorgunlukla değil sağlıkla, huzurla gelsin ..... <3

8 yorum:

  1. başarılı buldum:)

    YanıtlaSil
  2. Hahah, mükemmeller. :D

    YanıtlaSil
  3. Nerden buluyosun bunları ya harikalar :) Ben en çok biralı ve dondurmalı olanları beğendim.

    YanıtlaSil
  4. hahaaa çok eğlenceliii:)harikasın canım:)ne güzel şeyler paylaşmışsın.

    YanıtlaSil
  5. yaaa nereden aldınn bunları bende istiyorummmm

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum ben de bayıldım bunlara... netten buldum keşke benim olsalardı ama :):):)

    YanıtlaSil
  7. ay şahane bunlar inanmıyorum hahah süpermiş
    http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

    YanıtlaSil