Mutlu olmaya çalış. Ne zaman mutlu olacaksın? Okulun bittiğinde mi? İşe girdiğinde mi? Mutluluğu bekleme ve erteleme.

12 Eylül 2011 Pazartesi

Haftalık bunlar ...


Herkese Merhaba...

Bugünler harika geçiyor, keyif ve huzur eteklerimden gitmiyor çok şükür tüm bu duygularıma ve aldığım güzel karşılıklara...

Güne erken başlamaya alıştım artık, tatil miskinliğimi üzerimden atalı epey oldu. Bugün toprak anayla da buluştum tüm negatif enerjilerimi yolladım ona o da sevgiyle kabul etmiş olmalı ki bomba gibi enerjiğim lol

Herkese bol keyifli, enerjili, az stresli, bol kahkahalı bir hafta diliyorum...


Haftanın en turbo sözü :

'' Başarmak, sonsuza açılan bir pencereyi küçük görmemektir…''



Haftanın en turbo takısı :




Haftanın en turbo tatlısı :



Haftanın en turbo ayakkabıları :
Haftanın en turbo fotoğrafı :



Haftanın en turbo linki :




Keyfili bir hafta olsun jellybellybonlarım ;)

1 yorum:

  1. mrb,
    pek çok blog gördüm ama içlerinde en iyisinin sizinki olduğunu düşünüyorum.gerçekten çok başarılı.size danışmak istediğim bazı şeyler var ama nasıl msj atılır bilmiyorum.o yüzden buraya yazdım:) bana bir msj.atabilirseniz belki yanıtla butonu çıkıyordur:)

    YanıtlaSil