Mutlu olmaya çalış. Ne zaman mutlu olacaksın? Okulun bittiğinde mi? İşe girdiğinde mi? Mutluluğu bekleme ve erteleme.

6 Haziran 2011 Pazartesi

İstanbul'dan Merhaba


Hepinize Işıl Işıl bir MERHABAAA :)

Haftanın ilk günü , umarım güne keyifli başlamışsınızdır ve devamında da keyifli geçer :)

Bir seneyi daha bitirdim ve güzel bir tatili hakkettim diye düşünüyorum umarım öyledir .... Bu hafta yoğun bir hafta olacak benim için o yüzden bugün ve yarını iyi değerlendirmek istiyorum. Odamı düzene soktum, derledim topladım :) Düzensizlik beni geriyorda:):)

Ve ve sonrasında da çok sevdiğim birinden aldığım CheeseCake tarifini deneyemeye karar verdim. Birazdan malzemeleri almaya gideceğim...

Akşama CheeseCake var bugün yemeği fazla kaçırmayın derim ...

şimdilik bu kadar , haber vereyim dedim

Elimde CheeseCake'imle geldiğimde tekrardan görüşürüüüüz ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder