Mutlu olmaya çalış. Ne zaman mutlu olacaksın? Okulun bittiğinde mi? İşe girdiğinde mi? Mutluluğu bekleme ve erteleme.

4 Nisan 2013 Perşembe

Bugün Ne Olmayı Seçiyorsun ?

Herkese Merhaba,

"Nisan'ın 4'ü oldu hala bu  havalar ne böyle, uf puf  "modunda olmayı mı seçiyorsun ?

Yoksa

"Bugün sahip olduklarım için şükrediyorum ve yeteneklerimi parlatmayı, ışıl ışıl olmayı" mı?



Yoksa 

İşler çok ve ben bunların üstesinden gelsem dahi kimse beni farketmiyor . Hep aptallar mı önde olmak zorunda ( bu durumu çok sık yaşıyoruz ne yazık ki) diyerek gününüzü geçirmeyi mi ?

Yoksa

Ben bugün yeteneklerimle bir bütünüm ve benden bir tane daha yok. Bugün "yeteneklerimden sadece biri olanı muhteşem bir etki bırakmayı ve yaptığım işte farkımı ortaya koymayı seçiyorum" mu diyeceksiniz?




Kim bilir belki sizin de bugün için mottonuz çoktan bellidir. Ee haydi öyleyse paylaşalım ve birbirimizi tanımasak da  yan yana olduğumuzu hissettirelim. Harika bir enerji yayalım =)

Bence harika olur

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder