Mutlu olmaya çalış. Ne zaman mutlu olacaksın? Okulun bittiğinde mi? İşe girdiğinde mi? Mutluluğu bekleme ve erteleme.

5 Ekim 2013 Cumartesi

Kış Görünümlü Ekim Cumartesisi

Merhaba:)

Amanın bu soğuklar da ne böyle! Ben bu ani hava sıcaklığı düşüşünden fena çarpıldım. Burun foş foş, ses desen fena, neyse ki haftasonuna denk gelmesiyle epey bir toparlamış bulunuyorum :) lol

Bugünü evde geçirdim malumunuz dinlenmece , enerji depolamaca falan.

Güne nedense pek aç başlamadığımdan sadece, peynirli bir sandviç ve karışık birki çayı ile başladım.

Dergilerimi aldım, daldım okumaya:) Eh tabi kahvem olmadan olmaz. Tercihim Simon Levelt, organik kahveleri tadı da kokusu da enfes.

 Bugün ki tercihim Mild Arabica;)

Bugün Saatlerce okuma koltuğumdan kalmadım diyebilirim...


Eh akşama doğru açıktım, sağlıklı bir şeyler hazırlamak için işe koyuldum:) Bol yeşillikli, renkli mi renkli, kuru domatesli, rokalı mokalı, keçi peynirli enfes bir salata ile akşam yemeğimi de taçlandırdım. Gelsin C vitaminleri gitsin kahrolası pislik virüsler :)


Balsamik sos hastasıyım, hatta ben her türlü sosun hastasıyım diyebilirim.


Ve enfes sonuç. O lala ...


ve tabi Stabilo neon kalemlerim olmadan asla :) Bilirsiniz kırtasiye düşkünüyümdür. Seviyorum ben böyle renkli kalemleri,kalın kapaklı defterleri, kalem kutularını falan filan ...

ama yinede demeden geçemeyeceğim, şu cumartesi hemen geçmese ya !


Sevgiler jelly belly bonlarım:)
Turbolayın hayallerinizi

TurboDreams

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder